zaterdag 21 mei 2016

Tentoonstelling uitgeruimd. Over deze expositie (SVB, Amstelveen, zie blog van 3 april en van 7 april) was ik erg tevreden; het werk kwam prachtig uit in de grote ruimte en het licht was erg mooi. Als de tentoonstellingsperiode voorbij is, geeft dat doorgaans een wat ondefinieerbaar gevoel, een bepaalde mix van gevoelens waarin heimwee en 'spijt-dat-het-weer-
voorbij-is' een rol spelen. 
Weer hard aan de slag dus, ik ben al enige tijd bezig met een nieuwe serie werken waarin 'golfbewegingen' de hoofdrol spelen.

Enige reactie's op de tentoonstelling:

** "Tot dusverre positieve reacties gehad op jouw werk". (contactpersoon SVB)

** "Mooie expositie en inderdaad opgesteld in een mooie ruimte. Je weet dat ik fan ben van je werk!"(collega)

** "Het is een prachtige ruimte met een fraaie lichtinval. Je werk hangt heel mooi! Mij sprak het schilderij met de weerspiegeling van de zon op het natte strand erg aan. maar je woeste zeeën mogen er ook zijn". (vriendin)

** "Gisteren je tentoonstelling bekeken. Heel fijn om te zien. Juist die twee doeken die je ziet wanneer je binnenkomt raken zeer: de wilde zee en het hele 'lichte' doek. Degene met wie ik was, vindt jouw tekeningen erg indrukwekkend - ik ook". (collega)

** "Goed nieuw werk in een heel herkenbare stijl".(zoon)

** "Zie tot mijn schrik en spijt dat ik je opening glad vergeten ben. Ik hoop dat het desondanks geslaagd was!" (vriend)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten